2023. okt 10.

Kőgazdag fiatalok...

írta: Babi blogol
Kőgazdag fiatalok...

Nemrégiben befejeztem a TV 2-n futó nagy port kavart reality show-t, a Kőgazdag fiatalokat.

Nos, hát mit is mondjak?

A benne látható fiatalokról elmondható, hogy nem a teljesítményük alapján váltak gazdaggá, hanem beleszülettek a jómódba, gazdagságba.  Az a szerény véleményem, hogy ezen fiatalok viselkedése nem mutat túl jó példát a mai fiatal generációnak. Ennek az erkölcsi alapját persze mindenképp lehet firtatni, de azt hiszem, ez nem az én dolgom.

Én csak véleményt szeretnék mondani a műsorról, ami viszont nem túl jó. Az, hogy ezt az egészet polgárpukkasztásnak szánták, az nagyon átjött. Hiszen a luxust bármilyen szempontból megmutatni kifizetődő. Az embereket mindig is érdekelte az ilyesmi.

Azt viszont nem díjaztam, hogy egy nagyon-nagyon felszínes művilágot kreáltak az ő életükből. Állítólag a szereplőknek annyi volt a feladatuk, hogy mindenki annyit mutat meg az életéből, amennyit ő szeretne. Nos, nem tudom mennyi ebből az igazság, de annyit hozzáfűznék, hogy túl sok értéket egyik karakter sem adott át.

Nekem személy szerint nagyon tetszett, amikor Polgár Tünde megjelent a műsorban és egy kicsit odaszólt a két fiúnak. Szerintem több ilyen oktatási célzatú dolgot bevihettek volna az egészbe.

Szerintem az egész évad felszínes volt, de minimálisan talán azért szórakoztató is. Na jó, nagyon minimálisan!

Megmondom őszintén, nem gondoltam túl ezt az egészet, ahogyan a készítők sem. Nagyjából azt kaptam, amire számítottam. A megvalósítás is középszerű volt, de szerintem ilyesmire lehetett számítani.

Értékeket és fennkölt dolgokat nyilvánvalóan nem kaptam, de nem is vártam el ettől az egésztől.

Azt azonban nagyon is megértem, hogy miért bosszantotta fel az embereket ez ennyire. Hiszen a mostani nehéz gazdasági és háborús helyzetben egy ilyen formátum tényleg felháborító.

Nagyon nem találták el az időzítést a készítők.

Nem ajánlom  a műsort annak, aki fogékony az irigységre és a rosszindulatra, mert ezután a műsor után rosszul fogja érezni magát.

Illetve nem ajánlanám ezt annak sem, akinek mély szociális érzékenysége van a magyar társadalom jövője iránt.

Szerintem nagyon fontos ezt az egészet a helyén kezelni és nem túlgondolni azt, hogy ez egy kereskedelmi csatorna szórakoztató műsora. Pont.

Szólj hozzá