2024. jan 04.

Élménybeszámoló a 2023-as évről

írta: Babi blogol
Élménybeszámoló a 2023-as évről

Ez az év is nagyon érdekesre sikerült. Volt benne megannyi magasság és mélység vegyesen.

Amikor eldöntöttem, hogy mindenképp írok egy évértékelőt, a tanulásomról és a fejlődésemről (ha úgy tetszik, visszafejlődésemről) szerettem volna írni, arról, hogy mit hozott az óév és mit várok az újtól, de aztán ahogy böngésztem a telefonom képeit, úgy éreztem, megér egy írást az, hogy végig vegyem ezen évem történéseit. A kiemelkedő jó és rossz pillanatokat, a tanulságokat pedig a következő írásomban teszem majd közzé.

Tehát most szeretném elmesélni nektek a 2023-as évemet, decembertől visszafelé haladva.

DECEMBER- A szilvesztert Budapesten töltöttük a párommal. Én még aznap dolgoztam kettőig, utána egy kis időt töltöttem két barátommal, aztán az est hátralévő részét már kettesben töltöttük a lakásban. Hagyományosan pezsgőt ittunk és némi tűzijáték és petárdaszó közben próbáltuk mindketten lezárni ezt a nehéz 2023-as évet.

A karácsony szuperül telt el. A december nagyon kemény volt munka szempontjából, mint azt már tudjátok, a kereskedelemben dolgozom, és nálunk ilyenkor van a legnagyobb hajtás az évben. Eléggé kifáradtam, de azt kell, hogy mondjam, nagyon büszke vagyok magamra, mert a hajtás és kimerültség ellenére is nagyon jól kimaxoltam az ünnepeket. Otthon voltam vidéken az apukámnál az ünnepek alatt, és nagyon sok családtagommal, távoli ismerőssel volt szerencsém találkozni és egy jót beszélgetni. Röviden szólva, gyorsan, de nagyon családiasan teltek az ünnepek.

Még a decemberi hónapnál maradva, befejeztem három könyvet, amit párhuzamosan olvastam, voltunk kint a karácsonyi vásáron, ami gyönyörűszép volt, kipróbáltunk egy új éttermet, és nem mellesleg megnyitottam az Instagramm oldalamat, ami ugyanezzel a címmel fut, mint a blogom.

NOVEMBER- e hónapban volt a születésnapom és a családom feljött Pestre megköszönteni. Nagyon kedvesek voltak és nagyon jó volt az egész nap, amit együtt töltöttünk. Megöregedtem ismét egy évvel és elértem a krisztusi kort. Nem tudom, bölcsebb leszek-e innentől kezdve J, de merem remélni, hogy igen.

Elsején egyébként voltam otthon és voltunk kint az összes olyan temetőben, ahol családtagjaink vannak. Bár nagyon szomorú ez az egész, mégis mindig valamiféle tisztaságot és megrendültséget érzek utána. Nálunk egyébként nagy hagyománya van a sírok ápolásának. Azt hiszem, talán pont nagyjából ebben az évben értettem meg, hogy az a munka, amit ilyenkor meg úgy az egész évben csinálnak az emberek, hogyan segíti bennük a gyász feldolgozását.

OTÓBER-voltunk kint a kolleganőimmel a Városligetben. Egy szuper csajos napot töltöttünk együtt, így hárman. Inspiráló volt a közelségük, és nagyon tartalmas volt az egész. Ebben a hónapban pedig voltunk még a párommal a Cirkuszban és megnéztük az Ajándék c. előadást. A hónap elején voltak nálunk a párom szülei pár napra. Csavarogtunk kint a városban is, az is nagyon klassz volt, de végre oly sok idő után sikerült összehozni azt, hogy eljöjjenek hozzánk és megismerjék apuékat.

SZEPTEMBER-Hagy kezdjem ott ezt a részt, hogy én nagyon imádom az őszt. Szerintem egész egyszerűen csodálatos a hangulata, a színei, és úgy minden. Minden évben inspirációként hat rám ez az időszak, amiből az következik, hogy önkéntelenül is számot vetek, és valami változást eszközölök az életemben. Réges-régi vágyamat váltottam valóra, szeptember 10.-én ugyanis kiraktam a blogra az első írásomat. Szintén még ebben a hónapban megvettem egy mikrofont, mert ebben az évben elindítottam egy mini podcast-ot is. Plusz ebben a hónapban volt édesapám szülinapja is, úgyhogy ismét összejött a család.

NYÁR-viszonylag sokat dolgoztam ekkor is, de azért hálisten akadtak kisebb kirándulások bőven. Volt nálunk pár napig a párom nővére, ha épp nem dolgoztam én is csatlakoztam hozzájuk. Voltunk túrázni, voltunk Esztegomban, várost néztünk, BKV hajóztunk, állatkertben is voltunk, egyszóval tartalmasan telt. Nagyon jól éreztük magunkat.

Amikor párommal csak kettecskén voltunk, mindig igyekeztünk hasznos és tartalmas programokat kitalálni. Például amikor azok a nagy melegek voltak, kimentünk a Duna-partra és ő életében először belejött fürödni a Duna vizébe. Hatalmas élmény volt számára, én pedig nagyon büszke voltam rá, mert kilépett a komfortzónájából. Voltunk egyébként pestiesen szólva bubizni, tollas labdáztunk, voltunk futni és megismertünk pár új szeletét a jó öreg Budapestnek.

MÁJUS-voltunk kint a Kincsem Parkban és kipróbáltuk a Food Truck Show ízeit, illetve megnéztünk egy lóversenyt is. Imádom azt a hangulatot, ami ott van. Szuperül éreztem magam, remélem jövőre is kijutunk oda.

Április- ebben a hónapban volt a Szerelmem születésnapja. Megünnepeltük szelíden és még ebben a hónapban túrázni is voltunk.

Az az igazság, hogy az év eleje nagyon nehezen indult be. Nem nagyon tudnék kiemelni ebből az időszakból bármit is. Sokat dolgoztunk mindketten és elég szürkén telt az idő. De szerintem ez sokatoknak ismerős.

Mindenesetre így összegezve az évet, nem is volt olyan rossz. Nagyon sok minden történt és bár a rossz dolgokat most direkt nemigen firtattam, próbáltam kihozni mindenből a legjobbat és legtöbbet. Megpróbálom ezt most is, ezt megígérem. Nektek is, de elsősorban magamnak.

Nektek pedig, ha már így összejöttünkJ, a lehető legszerencsésebb, legegészségesebb, legboldogabb, legkiegyensúlyozottabb, leggazdagabb 2024-es évet kívánom!!!

Minden álmotok és vágyatok váljon valóra!

BÚÉK!

Babi 

Szólj hozzá