2023. sze 10.

Bevezető

írta: Babi blogol
Bevezető

Először is üdvözöllek a blogomon.

Nagyon köszönöm, hogy itt vagy, és hogy rám kattintottál.

Hadd kezdjem azzal, hogy picit bemutatkozok Neked.

Engem Babinak hívnak. Jelenleg Budapesten élek és dolgozom.

Úgy érzem, hogy már most a legelején tisztáznom kell, hogy ez egy nagyon személyes blog, amit itt olvasni fogsz.

Nagyon mély és benső gondolatokat osztok meg, amik csak rám vonatkoznak, éppen ezért ezek nem törvényszerűségek.

Kezeld őket a helyén!

Az én válaszaim nem a te válaszaid, ettől függetlenül tanulságként szolgálhatnak önmagad megértésében.

Körülbelül 3-4 éve már gondolkozom azon, hogy elindítsam ezt a blogot, vagy sem.

Nagyon sokat rágódtam és rágódom mind a mai napig, hogy ez vajon jó ötlet-e.

Most mégis összeszedtem minden bátorságomat és döntöttem.

Belevágok.  Elsősorban magam miatt.

Ha úgy tetszik, ez egy terápia, egy önkifejező eszköz, aminek segítségével dolgozhatok önmagamon.

Kifejezem az érzéseimet és a gondolataimat, ezáltal tükröt tartok, ami segít tisztán látnom és segíthet az önreflexióban akár Neked is.

Az írás mindig is vonzott és ez már sosem fog megváltozni.

Életem egyik fontos alappillére.

Szívből írok és sosem a pénz vagy más egyéb okok miatt.

Csak szívből és csak őszintén.

Akkor is, ha éppen fáj.

Ez az én blogom esszenciája.

Ha van kedved, gyere velem és csatlakozz hozzám ezen a göröngyös úton.

Fejlődj és inspirálódj a blogom segítségével.

Találjuk meg együtt a saját válaszainkat!

 

Szólj hozzá