2023. dec 06.

Egy fiktív veszekedés margójára

írta: Babi blogol
Egy fiktív veszekedés margójára

Ki vagy te, hogy csak úgy jogtalanul szidalmazol engem?

Hogy merészeled, hogy a legkisebb hibáimat felnagyítod és állandóan ezekkel érvelsz a vitáinkban?

Ha tízből kilencszer jól csinálok valamit, de egyszer mégis elrontom, te állandóan ezt hozod fel ellenem.

Dicséretet sosem adsz, csak szidalmazni és bántani tudsz folyton.

Neked sosem elég jó semmi és senki.

Állandóan csak a bántás és a bántás.

A szemétkedés a kedvenc hobbid.

Talán erőt nyersz azáltal, hogy engem lealacsonyítasz, nem tudom, de nekem ez így tűnik.

Ha engem magad alá pozicionálsz, azáltal felül kerekedsz.

És neked erre nagyon nagy szükséged van.

Arra hogy felül legyél.

Mert ha őszinte vagy magaddal, tudod, hogy te is egy kis senki vagy.

Borzasztó, amit velem és a többiekkel művelsz.

Gonosz, aljas ember vagy.

Jó lenne, ha egyszer végre sikerülne szembenézned azzal, aki valójában vagy.

Mások méltóságának porba tiprása sosem fog téged felemelni.

Bármennyire is ezt hiszed.

Sőt, ellenkezőleg, minden normális ember szemében leírtad magad.

Nagyon remélem, nem sokáig lesz már közös dolgunk egymással.

Az ilyen toxikus embereket nem akarom az életembe látni soha többé.

Nem akarom hogy befészkeld magad az agyam és a lelkem rejtett zugaiba.

Ha sikerül, pár hónapon belül megszakítom veled az összes létező kapcsolatot.

Nem szeretetlek és úgy érzem már nem tudlak elviselni sokáig.

Addig az egy két évig, amíg még muszáj kapcsolatban maradnunk, erős leszek és nem mutatom ki azt, amit valójában az irányodban érzek.

Kicsit képmutatóvá kell válnom nekem is.

Állarcot húzok, hogy ne lásd, mekkora maradandó sebeket okozol a lelkemben.

De tudod mit?

Akkor sem adom fel a harcot.

Bár tudom, hogy legyőzni nem tudlak, de azt is tudom, hogy te sem tudsz legyőzni engem.

Tudd meg, hogy erős leszek.

Ki fogom bírni még ezt az időszakot, amit együtt kell eltöltenünk.

Aztán nem is oly sokára vége lesz.

Te jobbra én balra.

Elágaznak az útjaink.

Egymásnak csak megkopott emlékek maradunk.

Pontosan ezért, nem fogom hagyni, hogy tönkretegyél.

Kívülről úgy néz ki, te nyered a csatát, de belül én nyerek.

Mert én nem válok olyan rossz emberré, mint te.,

Én még tudok tükörbe nézni.

Remélem még te is tudsz.

A kapcsolatunknak hamarosan vége.

Addig még kitartok, addig még erős leszek.

Aztán végre örökre elengedjük egymást.

Szólj hozzá

veszekedés