2023. nov 03.

Itt van az ősz, itt van újra

írta: Babi blogol
Itt van az ősz, itt van újra

Beköszöntött az ősz.

Hullanak lefelé az elsárgult falevelek.

Már a lakásokban is bekapcsolták a központi fűtést.

Nincs mit tenni.

Vége a nyárnak.

Most valami más, valami nehezebb következik.

A nyári boldogságot, lendületet, kirándulásokat most egy ideig el kell engedni.

Hozzá kell magunkat szoktatni ahhoz a rendszerhez, hogy reggel is korán sötétedik és este is egyre korábban fog.

A jó időt, a bolondozást felváltja az őszi fáradtság.

Ilyenkor mindenki kicsit fásultabb, kicsit fáradékonyabb.

 Ebbe most újból bele kell szoknunk.

Nem lesz könnyű, erős és tudatos hozzáállás kell hozzá.

Az élet megint próbára tesz minket.

Lezár egy fejezetet és kinyit egy újat.

Újból meg kell találnunk a nehézségekben a jót.

Az én életemben az ősz mindig nagyon sok változást hozott.

Természetesen mivel ekkor indult a tanév, ez minden tanulónak változást hoz, azonban én egy kicsit most másról beszélek.

Nemcsak arról, hogy a reggeli tömegközlekedés berobban, nemcsak arról, hogy az iskolatáskák megtelnek, történik még valami más is.

Nem a kinti színtéren, nem az iskolákban, utcákon, hanem bent, az ember lelkében.

Ilyenkor tudatosul bennem, hogy valami épp elmúlik.

Valaminek épp vége szakad.

És akár akarom, akár nem, változás fog következni.

Mert bármennyire is a stabilitást preferálom és a komfortzóna örökös foglya vagyok, el kell fogadnom és be kell látnom, hogy az élet egy folyamatos körforgás.

Az állandóság pedig csak egy illúzió.

Én, mint önmagát valamennyire tudatos embernek valló lény, a sejtjeimben érzem a változás szelét.

Már a bőröm alatt bizsereg a félelem és vágy egy olyan furcsa keveréke, ami ijesztően izgalmas.

Önmagam újra definiálásában pedig komoly változások látszanak kibontakozni.

Már egyre szebben látszik, annak a munkának az eredménye, amelyet abba fektettem, hogy szakmailag a helyemre kerüljek.

 Bevallom, kicsit türelmetlen is vagyok ezzel kapcsolatban, mert gyarló ember módjára a teljes beteljesülést várom, és konkrét eredményeket akarok, de mint mondtam, ezek még csak csírájukban látszanak.

Úgyhogy most magamat arra intem, hogy türelemmel figyeljek mindenre.

Tudatosan nézem, hogy mit hoz az ősz kint és mit hoz idebent.

Mindenesetre számomra ezt adja a mostani ősz.

A lehetőséget, hogy a fejlődés következő lépcsőfokára lépjek.

Szólj hozzá