2023. dec 23.

Kellemes karácsonyi ünnepeket!

írta: Babi blogol
Kellemes karácsonyi ünnepeket!

img_20231219_171838.jpgKedves olvasóim!

Most elsősorban ahhoz a pár emberhez szeretnék szólni, akik rám kattintottak és elolvasták az írásaimat.

Köszönöm nektek minden egyes kattintásotokat és minden egyes perceteket, amit rám szántatok. Tudom, milyen sok dolga van mindenkinek, tudom, hogy mindenki rettenetesen elfoglalt, de szeretném, ha tudnátok, hogy én minden egyes olvasómat megbecsülöm, és hálát érzek irántatok. Igyekszem mindig rövid és frappáns lenni az írásaimban, de tudjátok ,még nagyon kezdő vagyok ebben az egészben.

Azt biztosan tudjátok, amit már a bevezetőben leírtam, hogy a blogolás nekem elsősorban csak hobbi és önkifejezés, vagy inkább önterápia, ha úgy tetszik, de nem titkolt célom, hogy ezzel életem végéig foglalkozni akarok és szeretnék egy egymást segítő közösséget kialakítani.

Jelenleg még csak szó szerint pár ember olvassa a bejegyzéseimet, de tudom és hiszem, hogy ez a közösség nőni fog.

Idén még egy írásom lesz, afféle évbúcsúztató, de addig is szeretném Nektek megköszönni a figyelmeteket!

Szeretnék mindenkinek nyugodt, békés, áldott stresszmentes karácsonyi ünnepeket kívánni!

Érezzétek jól magatokat, egyetek-igyatok sokat, pihenjetek, legyetek sokat a szeretteitekkel és próbáljatok feltöltődni a szeretet ünnepén.

Kívánom mindenkinek a lehető legjobbakat és legszebbeket, és ami talán az egyik, ha nem a legfontosabb, mindenkinek jó egészséget kívánok!

Vigyázzatok magatokra!

Kellemes ünnepeket mindannyiótoknak!

Babi

Szólj hozzá

ünnep karácsony pihenés